Första dagen i årskurs 7^^ och harry potter!

Hmm.. snack med rektor om att vara "snäll" mot 6orna xD

Jag gjorde ett till test om vilket elevhem jag skulle passa bäst i typ 80% SLYTHERIN?!
Det kanske är sant vad vet jag?
Jag tycker iaf att min personlighet är väldigt irriterande jag är skum...
Jg har haft jättemånga på Hufflepuff och typ en lr två på Ravenclaw och en på Gryffindor, mn det här testet hade ju fan över hundra frågor!
EHE Mina favoriter, Luna Lovegod (Ravenclaw) Bellatrix Lestrange(black)(Slytherin) Nymphadora Tonks(Hufflepuff) OCH Cedric Diggory<3 (Hufflepuff)
Rätta mej om jag har fel ;)


Bellatrix


Luna

Tonks ^^
Jag har ont  huvet så jag ska sova snart^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 " border="0" alt="RSS 2.0" />