Jaha vad ska jag skriva om nu då?

Hur min dag har varit?
Brännboll på Åby ängar min klass förlorade -.-'
Jag kommer ha träningvärk imorn eftersomatt jag fick det av att gå två kilometer igår xD
Jag är iaf bra på brännboll (Tack twilight)
Om det hade funnits ett baseball-lag i närheten hade jag säkert spelat i det :)
*FAN SKRIK* AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Discshop har updaterat sitt innehåll för HP merchen
OHMYGOD vad lång det är till fösta delen av Dödsrelikerna! November 2010 -.-
Innan dess hinner ju Eclipse komma ut och säkert har Breaking Dawn börjat filmas :P


Mina ögon är fina :O

Im a cat person!

Hmmm jag har ite ont i halsen fast det låterokej ändå :P

Kommentarer
Postat av: Jenni

Jag har samma poster på Rob som Edward som dej :)

du sjunger asfint btw :o

2009-08-29 @ 14:23:03
URL: http://thedreamingmind.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du sjunger jätte fint fortsätt så :)

2009-08-29 @ 17:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 " border="0" alt="RSS 2.0" />