skum dröm

hmmm... Först så var vi(massa människor) på nån slags parkering, och jag skulle tanka min bil(en volvo c30 lol)så jag tog en såndär bensin slang blababla, me all bara sa emot " nej det där är till ankor" jag ba lolwut?
aja sedan skulle jag äta nåt, och helt plötslit fic jag syn på en kastrull med spaghetti och köttfärsås somvar lite uttokat(euw) och så åt jag det, med en främling...
Tydligen så hade en av mina kompisar dött(Andrea) så ja ar lite ledsenför det.
sen gick jag, lina oc ninni fram och tillbaka mellan några buskar och å var andrea hetplötsligt med oss igen oc jag hade lagt mina tre plommon på marken för att inte tappa bort dom, och då sparkade Andrea in dom i ett par taggbuskar oc jagblev skitledsen xD
jag  hoppar över ett par kapitel nu och då hamnar vi hemma hos någon,för i mina drömmar brkar jag gå n i hus med öppna dörrar(lol jag vet)men aja den familjen-som betstog av killar i alla åldrar jag har sett i minförra skola- och deras mamma som ironsikt var väldigt lik Molly Weasly, men alla låg och som tur va och vi gick upp ochsatte oss på deas balkongochpratade och när vi skull gå hem e då stog dom utan för deras dörr och var jätte sura,inte för att vi hadegått ini deras hus utan för att jag hae med mej minbok Harry potter och halvblodsprinsen so dom trodde att ja hade snott(deras fasa var tydlgen ett fan och hadde alla böckerna)
"Kan du bevisa att det är din bok?" Sa hon ilsket
"Eh jag vet inte me jag har alla böckerna hemma, Stenen, de vises sten... Azkaban nej (Jag var nära på att börja gråta) hemligheternas kammare...."
"GE MEJ DEN" skrek hon
Jag bläddrade igenom den och fick se att det stog mitt namn och adress på en sida, så jag var räddad.
och sedagick vi och togen jätte lång om väg när vskulle skiljas åt.
är vi hade sagt hejdå och skiljts åt tog jag mn egna väg.
så jag gic ner för en asfaltsväg som finns där , lite halvsvävande, och är den lilla vägenn tog slut blev e som i mardrömmar när man e jagad och springer men man tar ett steg i slowmotion, fast jag va inte jagad.

jag uttnyttjade slowmotinkraften och tog et steg somskull egentligen jort så att jag slog i ansiktet i marken fast det gjordejag inte utanjag börjadesväva i luften istället det var riktigt coolt.
Efter typ 15 meter, så står det cementringar med blommor,
Jag svävade fram till en av dom och såg Kristen Stewart och två andra fast jg såg inte vilka,
Jag log mot henne och hon log tebaka och då vände sig en som stog på vänster sida av henne Det var Robert Pattinson och jag log till honom och hälsade och han gjorde likadant tillbaka, den tredje personen va säkert TaylorLautnerfast jag ignorrearde honom.
När ja hade svävat förbi dom kom jag till en tunnel som finns i mitt hus och där kom några ligiste som var lika "Mobbarna"  simpsons fastdomva inte teckande utan riktiga människor.
Jagkmmer inte rikgtigt i hågva jag gjorde fas jag visade dom att jag kunde flyga.
Sedan kom jag till mionbalkong och skrek EDWARD jättehögt och min mamma ba hejhej och sdan gick jag in ch d ringde telefonen så jag vaknade.
Jag orkar inte gå igenom hl och fixa fel,mitt tangentbord är stört

Vacker ögonfärg va ;)


Kommentarer
Postat av: Jennie

frågestund i min blogg just nu!:)♥

2009-08-17 @ 21:27:25
URL: http://tussiz.blogg.se/
Postat av: Mysan

fin blogg du har :)

hoppas allt är bra med dig?

ha en bra dag!

2009-08-18 @ 12:28:10
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 " border="0" alt="RSS 2.0" />