Alice Cullen

Min inspirations terori vad fan det nu betyder ^^

Alices Promobild :D<3 jag gillar hennes stil i New Moon mer än i Twilight Fast jag vet att Alice fans kommer att sakna Oleada klänningen D:
I bakrunden ser vi även ett skummt gult ljus :D Och Nikki Reed (Rosalie) Och Elizabeth Reaser HAHA jag har äntligen lärt mej namnen på alla nej jag kunde dom men nu kommer det jätte många nya....
Dakota Fanning; Jane Volturi
Cameron Bright; Alec Volturi
hmm.... Jag kan bara karaktärerna, knappt det jag kan inte varg flocken sådär rakt av och så är dom jag kan helt säkert inte med i New Moon xD
EN SAK SOM ÄR JÄTTE BRA Rachelle Lefevre (Victoria) Har färgat håret mörkrött det störde jag mej på i twilight att hon i nte hade rött hår, men nu har hon and thats good.
 
Hmm... La Push människorna har tatueringar dom kanske blir smycken som Cullen Crust(skämt av en interjuv) och Volturis smycken kommer nog att säljas som merch hoppas lite billigare än Cresten.
Jag kanske converterar till volturi från cullens hehe...
Cameron Bright kanske blir jätte bra som vampyr och blir populärare än Edward... Fast han är inte med i NM :(
Och nu läste jag på Posh24 att Pattinson ska vara med på Pirates Of The Caribbean 4 :D YEY och Zac D: Jag, Lina(vi gillar Pattinson)Och Ninni och Andrea(dom gillar zac) Måste gå på den tillsammans!
Btw så har jag börjat säga Pattinson fast det finns ju så många namn han kallas för.
Det verkar som om filmen kommer ut 2011 -_- lr 2012 då går jag ju jag ut 9an D:
Och precis när jag skrev "oj oj vilker långt inlägg" så slutade internet att fungera :O tur att dom sparar inläggen annars hade jag fått ultra damp

Kommentarer
Postat av: NINNI

NAJJS!!!!!! zac <3//ninni

2009-07-24 @ 12:08:47
URL: http://westins.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 " border="0" alt="RSS 2.0" />