Hello, my name is.... Dead, beacuse I killed it.

3 säger (19:59):

me killar ^^

Haha jag är helt stekt ju min inbygda vampyr-solskydds-faktor gav vika och nu är jag bränd på axlarna säger (19:59):

jag skriver ett blogginlägg :/ får skuldkänslor av alla som går in på bloggen när jag inte har skrivit på några dagar

STEKARE!

<3 säger (20:00):

haha

ingen kille svarar OxO

Haha jag är helt stekt ju min inbygda vampyr-solskydds-faktor gav vika och nu är jag bränd på axlarna säger (20:01):

åh jag måste gå snart allsång på skansen ^-^

<3 säger (20:01):

hahaha johan palm

cp barnm

Här smöras det fitt ser jag - Bregotts talesman säger (20:01):

hehe

Här smöras det fitt ser jag - Bregotts talesman säger (20:02):

jag chansar på att han sjunger Emma-lee lr Anidote

<3 säger (20:02):

*drogar pinguin godis*

Här smöras det fitt ser jag - Bregotts talesman säger (20:02):

han borde sjunga more to her than meets the eyes

<3 säger (20:02):

jaa

Här smöras det fitt ser jag - Bregotts talesman säger (20:02):

eye*

Pingvin*

svenska please

Hello, my name is.... Dead, beacuse I killed it. säger (20:02):

Hello, my name is. Dead, beacuse I killed it.

Hello, my name is.... Dead, beacuse I killed it. säger (20:03):

How to be emo

<3 säger (20:03):

...'

vet du va jag tror?

Hello, my name is.... Dead, beacuse I killed it. säger (20:03):

ROFLMAOWTFOMGBBQ

ja

<3 säger (20:03):

vad xD

Hello, my name is.... Dead, beacuse I killed it. säger (20:04):

david bowie is very dissapointed in you

<3 säger (20:04):

haha

men jag tror kilarna som vi skulle ''festa'' me spelar

Hello, my name is.... Dead, beacuse I killed it. säger (20:04):

ja

Hello, my name is.... Dead, beacuse I killed it. säger (20:05):

men jag känner mej extremt flummig

<3 säger (20:05):

ja me vill+ flumma av mig ^^


Det är jag och ninni som skriver fast jag byter namn typ varannan minut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 " border="0" alt="RSS 2.0" />