"Vampyrbråket: Pattinson är en mes"

Stephen Moyer (tv) i True Blood tycker inte om vampyrkonkurr

Stephen Moyer (tv) i True Blood tycker inte om vampyrkonkurrenten Robert Pattinson.


Vampyrstjärnan i True Blood, Stephen Moyer, går till attack mot sin blodsugande rival Robert Pattinson. Budskapet är klart: Du suger!

I en intervju med tidningen Marie Claire ger han inte bilden av att vara ett fan av flickfavoriten Pattinson.

- Han är en mes! Han är light-varianten av vampyrer, säger han till tidningen, enligt entertainmentwise.com.


Källla Aftonbladet.

Haha gud  vad omoget!
Ingen annan som ser ironin i "Du suger?"
Ifall vissa är "lite" eftrblivna:

När vi ändå är på den scenen läggr jg in enill bild ;O

Carlisle The Awesome och Hotward ;)
Och när vi ändå är inne på Carlisle the awsome(för efter blivna så utalas det: CarLYLE DEH ASOM)
Och Hotward
lägger jag in en till bild på dom...


Hotward goes vampire :P

Och när jag endå håller på att skapa en picspam kan jag lika gärna lägga in fler bilder!

Dakota Fanning spelar Jane Volturi, hon måst klippa sitt hår och färga det mörkt! Men det ska hon inte..

Cameron Bright spelar Alec :D Alec är fett fint namn så det har jag snott(det är unisex)

Photo by Cosmo Girl. Outtakes of Kellan Lutz, Robert Pattinson and Taylor Lautner
Kellan, Rob och Taylor <3 :D




      Varulv?                                                           Eller                     Vampyr?


new_moon_jacob_black_posternew_moon_movie_poster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 " border="0" alt="RSS 2.0" />