Dålig upd.

Äntligen helg!
Sitter och kollar på skor på Halens, dom har även jättebilliga och snygga brudklännnar xD
För er som kanse inte umgås medmej hela dagarna har jag en förälskelse i stövletter<3
Aja sa till gymmet senare kanske.
Idag har jag vart i skolan blblabla
Hade kul innan so:n började  alla komtyp 20 mnuter tidigt å våran lärare stack ett tag och då ritadei på tavlan och ställde om klockan xD
När hon kom inigen fick ja värsta fnissattacken lät ungefär såhär: "Ieheihieheihiheiheih..."
Igår blev jag en aning dampad pga. HotTopic har fått in sin New Moon kolletion och där finns det ycke vackra grejer alltså!

hehe provade något nytt i PhotoShop idag - Zombie -  Men bilden såg redan ut som om mit huvud höll på att ramla av :P
Dead x2 är Ungefär Död gånger två och det är meningen att det ska vara typ Först vampyr och sedan zombie fast jag tror inte att det skulle funka xD Kreativt och rätt originellt (tror jag) :P
Ni kanske vill veta vad för musik jag lyssna på just nu?
Svar: http://open.spotify.com/user/johanpalm/playlist/3JJh7zIwiYkAn6iw02IAHP min äldsta spellista.

Tänk om...

Jag var JÄTTEBRUN!
Jag må säga att det ser fräshare ut men jag vill fortsätta vara blek.


Igår va jag i handen me Andrea och blev kär i ett par skor och en kavaj!

 


Kommentarer
Postat av: Ninni

HAHA JA BA SHIT VAD HON HADE BLIVIT BRUN SEN SCROLLA JAG NER :D ^^

2009-10-05 @ 19:46:49
URL: http://westins.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 " border="0" alt="RSS 2.0" />