Dålig dag eller?

Dagen började med att jag vaknade och åt frukost blablabla sedan var Kissie med på Vakna hon verkar vara jätteschysst tycker jag sedan var jag inne på på facebook och såg på framville att djuren kan gå runt själv nu och det gör det roligare att spela.
På väg till skolan hoppade kedjan på cykeln som tur va typ 20 meter ifrån där vi ställer cyklarna hehe.
Efter en lång och inte särskillt lärorik skoldag lagade jag kedjan, första gånen jag lagar en hoppad kedja :D
Och nu sitter jag och bläddrar igenom mina vanliga bloggar :)

En gammal bild på mej i min morsas läsbrillor, passar jag i dom?

Ah juste jag ska till optikern imorgon :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 " border="0" alt="RSS 2.0" />