Dålig uppdatering, bloggtorka

Jag ska snart sova ska bli skönt för mitt ansikte känns som om jaghar suttit ute i solen i en vecka det håller påatt ramla av och det bränns!
Jag använder Basiron det är lite uttorkande i början innan huden har vant sig första gången jag hade det så såg jag solbränd ut och rodnade så fort någon ens pratade med mej, jag kunde till och med styra det själv.
Skit också jag kom på mej själv med att vara beroende av Facebook visst är det fint när jag gör vissa saker i texten fetare? Det ser proffsigt ut.


Inlägget skulle ha kommit upp 15 timmartidigare men datan stannade av så jagfick dra ut sladden för att stänga den så nu kommer ett inlägg iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 " border="0" alt="RSS 2.0" />