FörlåtFörlåtFörlåt

Im so sowwy for dålig uppdatering men jag har värsta bloggtorkan... Jag vet inte ens vad som är kul att läsa om?
Kommentera om vad ni vill jag jag ska skriva om mer!
Jag tycker om att läsa om vad folk ahar köpt men jag har ingen bra ekonomi...
Jag kanske skulle kunna göra grej of the day eller nåt.
Jag var inte i skolan igår för jag är sjuk och känner mej hypokondrisk
Och om ni undrar varför jag inte är inne på MSN så är det för att jag just nu sitter vid morsans Laptop och den har vårat internet just nu.
Men kommentera om vad jag ska skriva om...
Jag läste ut The Host igårkväll lr som den heter på svenska Genom dina ögon, den var iallafall super bra så nu är det bara att vänta på tvåan och eventuellt trean hon sa i någon interljuv förra året att den nästan var klar...
Aja alla ni som har läst Twilight sagan och letar eftter en bra bok läs den och Harry Potter its asume.
Vad ska jag sriva om nu då?
Ah juste jag säger nästan alltid böckernas originalnamn på engelska utom med Harry Potter för dom är så många fast jag tror átt jag kan dom men aja.
Liten Ellos katalog kom ner i brevlådan idag ska nog beställa något.
Nu kom min ära moder och ska jobba oc jag ska läsa det senaste numret av okej(y).



Be safe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 " border="0" alt="RSS 2.0" />