Hej bloggen

Hejhej idag har jag ätit hos min morfar <3
Kollat lite på twilight också
Och klippt mej och köpt skor, lila converse :)

MIN KRAV LISTA PÅ EN KILLE !!!!

1. Han ska vara besyddande
2 han ska vara blek
3 han ska ha 4 syskon
4 han ska vara snabb
5 han ska vara smart
6 Han ska vara 17 helst
7. Han ska åka till Italien och dö för mig för han kommer inte klara sig utan mig.
8 Han ska vara musikalisk
9 helst spela piano
10 göra en sång till mig
11 he is the lion and Iam the lamb
12. Han låter inga andra ta mig
13 Han ska vara brunett
14 Prata vackert
15 han ska glittra
16 hans ögon ska skifta till otroligt gyllenaktiga färger

17 Han ska gå på biologi
18. Han ska bo i Forks


KOPIERA DETTA OM DU FPRTAFARNDE TROR O HOPPAS PÅ ATT DE FINNS EN  RIKTIG EDWARD DÄR NÅGONSTANS <3¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 " border="0" alt="RSS 2.0" />