Whats a gym? Oh a gyyyyyyym!

Lol Elin <3 Homer xD
Idag var jag på gymmet en timme det är ungeför vad jag har gjort idag :P
http://open.spotify.com/user/johanpalm/playlist/6chUDX8mG01yI2FQeKVb7X
Här får ni min spotify spellista några låtar är där bara för att jag fick dom i huvet.
Jag hade fuckthis tänkt att berätta om min header.
Bilden som är under allt är även mitt skrivbords underlägg
Uppe i hörnet är Cullen Crest altså Cullens släktvapen och nedanför det är Volturis vapen också och det sista är tribe tattoo för "Varulvarna"
Och människorna då?
Uppe under Volturis vapngresimojs är Jane sedan Marcus och under honom är Edward och brevid honom är Bella och över henne är Aro som är överpositiv åter till de andra brevid Aro är Caius som är Anti-allt xD Och brevid honm är Alec som jag faktist gillar bäst jagvet inte varför men han är i allafall cool och snygg och schysst!
Och juste Jacob lr Jake lol jag säger jake iaf.
Texten nere i ena hörnet är ett citat från låten uprising den finns på min spellista btw
och Elin Eliasson står för mitt namn :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 " border="0" alt="RSS 2.0" />