'Cause I was born to be bad!

The Runaways – Born To Be Bad

VET NI HUR SVÅRT DET ÄR FÖR MIG ATT SKRIVA 'CAUSE', DET BLIR BARA CAIUS AV ALLA ORD PÅ C!
Och alla som slutar på X och V blir C >_> Skriver Alec så ofta, hehe.
Asså, jag längar så jäkla mycket efter The Runaways filmen! Jag älskar både Kristen och Dakota nu ju!!!1111oneone.
Båda sjunger riktigt bra! Nästan bättre än riktiga Joan och Cherie. Det är ganska lustigt eftersom att i en låt Dead end Justice, gör dem bättre eftersom att de snackar i slutet av låten och eftersom att de är proffs-skådisar så gör de den bättre på det sättet!

Gud, känner mig helt besatt!
Jag lovar, jag öälskar fortfarande Twilight!
Och Harry Potter, men jag passar inte in hos HP-fansen..
Och HungerSpelen! Fast där finns det inte så mycket hemsidor ännu... Mockingjay.net

Johan är död D:

Nejnej, Crashdïets musikvideo...
Usch, jag vill nästan gråta av den. Det är en tjej som torterar folk till dem dör. Johan ser så rädd ut! Och sedan är han.. död.

Ni kanske inte borde se den om ni tycker blod och sånt är äckligt, jag tycker att den är cool. Små barn kanske inte borde se den... Mardrömmar >_>
Vid 3:35 och framåt är Johan med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 " border="0" alt="RSS 2.0" />