FML

DUDUDUDUDU.

Jag har inte bloggat in like forever eftersom att inget kul har hänt, utom att jag och Nea delade asroliga bilder igår...

Ligger och har dödstråkigt. Har en trave böcker bredvid sängen. Som jag borde läsa. Men orkar inte. Eftersom att de intressantaste är på engelska och jag är lite hjärndöd. Skärmen på datorn laggar lite, irriterande.
SKa kanske åka in till handen senare, annars får jag väl ta och internetshoppa lite >_> H2<3

Jag har nästan tjatat ut ALLA Lady GaGa's låtar nu! Wohoo!
Nej seriöst, det suger. Gör spellistor med alla album med nån artist och sedan går den på tills jag tröttnar. Muse och Lady GaGa är mina första offer, har en med Kent också. Ska göra en med Muse's b-sidor eller ja, singlar eftersom att jag aldrig har tigit mig tid att lyssna på dem ordentligt(samma sak med att förstå b-sidor >_>)

Aja... Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 " border="0" alt="RSS 2.0" />