Sing for absolution

Goddag kära läsare!
Sitter och samlar inspiration till min fanfic...13 sidor bara, känns inte som om den kan bli så himla myckte längre. Fast man skulle kunna skriva på den hur länge som helst, om hjärnan har kapacitet till det!
Jag fick IG på ett omgjort läxförhör, hade glömt bort läxan eller så blev allt bak och fram. Jag gillar verkligen inte satsdelar.
Fick panik idag, inlåst i ett kolsvart rum. Vad är det för jäkla idrottslektion? Krypa runt och leta efter en boll utan att kunna se något.. När våran lärare tände verkade alla haft jätteroligt. Utom jag, förstås, satt ihopkrupen med eyeliner ner till munnen vid dörren, den enda ljuskällan i hela rummet kom från springorna där.
Alla bara fortsätter fråga varför jag är så himla mörkrädd. Jag är inte rädd för mörker, jag står bara inte ut vid att inte se något när jag öppnar ögonen, känns som om jag faller. Dessutom ser jag prickar och sånt som virvlar runt i ögonvråerna, skitobehagligt.


Fredag imorgon... Är det bara jag som undrar vart hela veckan har tagit vägen? Bah swooosh, fredag!
Men jag gillar inte fredagar, bara när man kommit hem från skolan och lägger sig på sängen! MÅste göra något i helgen, känns slösigt annars!

Rawr!


ååh va fiiin! @Dolphy på DA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 " border="0" alt="RSS 2.0" />