Uprising.

Jag kom precis hem från skolan och är typ helt stört trött.
Min hals gör ont eftersom att jag har sjungit Micro cuts i...ett bra tag.
Ska typ sätta upp nya affischer på min underbara vägg, efter att jag har samlat kraft. xD
Dagen har gått halvsegt men nu är den slut...känns det som. AAAAH JAG FRYSER IHJÄL!
Jag fryser så mycket att det sticks i benen. kanske måste röra mig lite!
Tänkte visa fina*host* bilder :D

Hehe jag må se lite...störd ut, men det var sommar!

Haha, jag Ninni och Linas rumpa :D

Gash, favorit i repris

OMGWTFLOLBBQ Jag vill gå klädd sådär någon dag, igen. Det där var när jag höll på att bli emo >_>

Och sedan färgade jag mitt hår mörkbrunt, fast det blev svart.

2009-05-08 17:12 tog jag denna bild och det var när jag såg på Twilight för andra gången. Jag såg den igen eftersom att jag kom på mot slutet att Robert Pattinson a.k.a Edward Cullen är snygg :)
Det ledde till en rad olika saker...

Jag blev av-emofierad och klippte mitt hår!

Och försökte bli blek, det var svårt att undvika solen på malta D: Btw så är det utputiga på armen mina muskler, inte fett.

HAHAHAHAHHA EN UTTER!


Hahaha.

Defenitivt en av de bästa sakerna som hände 2009, jag lärde känna min helstörda kompis Nea. Som fyller 15 imorn och ni måste säga grattis :@
Aaw min gamla katt Lisa, som vi var tvungna att omplacera :/
Pallar inte spama med mer bilder nu...


Kommentarer
Postat av: Ninni

D..d..d..däär är ju jag :O peka

2010-02-15 @ 16:52:33
URL: http://westins.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 " border="0" alt="RSS 2.0" />