Godkväll

Hej hej, sitter på sängen och nördar mig med mina kompisar.
Vi har det trevligt. Trevligare än ni. Bu. Synd att Nea var tvungen att gå hem. Jag snodde hennes Caius, systemis!
Idag har jag fått: Nagellack, rött och svart, en bok, örhängen och the prisoner. Jag fick även ett bokmärke med min älskade Alec och gissa vad det står på det? Ages 14 and up. Jag ba: WTF?! Men så bra att jag fyllde 14 igår annars hade jag inte fått...använda det, till vad egentligen, det är ett bokmärke?! Aja kommer att användas flitigt och jag blev tillochmed ganska förvånad över kvaliteten på alla NECA's saker. Jag har Alice Choker necklace och Fick ävern låna Neas Volturihalsband. Beställer definitivt något mer inom en snar framtid.

Höhö satt och gjorde den på draman idag när jag skulle hitta på ett manus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 " border="0" alt="RSS 2.0" />