Jaha

Sitter och försöker rita något i Photoshop fast allt bara skiter sig.
Ska försöka skriva sedan också, men jag vet hur det kommer att gå.
Jag är inte bra. Jag är bäst. Roligt skämt va?


Jag har faktist samlat på mig en rätt bra Twilightsamling känns det som.

Twilight

New Moon

Eclipse

Breaking Dawn

Twilight Notebooks

Alice Cullen Choker necklace

Alec Bokmärke

I (apple) vampires-tröjan

Twilight: New Moon Movie Companion

55 Twilightbilder på min vägg

Twilight Directors Notebook

Team Alec-tröja

Team-Edward-tröja

New Moon Cullen Crest-tröja


Mer påväg, B.l.a. Volturi Crest Necklace, två affischer, tydligen :P

Kanske borde köpa filmen, hehe..


Gud vilken bra dag det var när den denna bild kom ut!

Och juste, igår låg jag i några timmar och kollade på hela tv-serien The Prisoner, Jamie Campbell Bower(Caius) är med i den. Asgullig.

Typ alla från Twilight är med i nåt nytt iår, alla utom Cam :( Juste Cam Bright inte James-snubben >_>

Ska typ bada nu, skriver väl något mer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 " border="0" alt="RSS 2.0" />