Bra och dåligt

Livet känns ganska lätt just nu, det förändrades den här veckan!

Bra:

  • Muse spelar i Stockholm den 21 Juli.
  • Twilightgrejerna borde komma imorgon, annars stämmer jag discshop.
  • Vi har bestämt ett hotell i London.
  • Fick VG+ på spanskaprovet som jag trodde att jag skulle få IG på.
  • Ska åka in på lördag och köpa Bellas Box.
  • Lady Gaga spelar i Stockholm och jag kanske får biljetter dit.
  • St: Marcus day imorgon, rött blire!
  • Halvstudiedag på måndag igen!

 

Dåligt:

  • IMAX spelar på Arvika och jag vill gå, kan nog inte direkt.
  • Jag har huvudvärk p.g.a vattenbrist just nu.
  • Them Crooked Vultures spelar på Peace&Love, kan inte gå, eller jag väljer att inte gå p.g.a. Eclipse-premiären.
  • Ska till en läkare på måndag.Har aldrig varit hos en läkare förut, bara sköterska.
  • Jag har typ matteprov nästa vecka.























Loppan<3


Kommentarer
Postat av: Lina

Gud vad sööööt! :D (a)

2010-03-19 @ 22:42:31
URL: http://nero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 " border="0" alt="RSS 2.0" />