Det där kändes orättvist..

..mot Alec! Och Caius..och Cameron Bright..och Jamie Campbell Bower...och....Johan Palm...och...Robert Pattinson...och Matthew Bellamy...klar.


Haha när jag letade efter bilen kom jag in på en sida där de visade en video om iPad på 8 minuter, nu vill jag ha en sån! Fan den verkar vara perfekt att läsa böcker på!(det är det den är gjord för, lol)
Men den är så snygg! och det är en förstorad iPod touch! <3333 Och herregud vad onödig men jag vill ha den iallafall!!!!!!!!
Okej back to mah picspam.


























*dör*


Rob<3 Asså han är rolig, spelar gitarr OCH piano! Jag älskar musikaliska killar :3

Damn skulle ha skickat det här inlägget men datorn segade upp sig och jag fastnade på andra saker
Sista nu då!
Matthew Bellamy <3

För att han är totalt jävla awesome med universums fucking bästa röst ever, plus att han har haft blått hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 " border="0" alt="RSS 2.0" />