FFFFFFFFUUUUUUUU

*Låtsas som om jag inte har varit urkass på att blogga*
Men ni ska faktist veta att Johan inte har bloggat sedan den fjortonde januari <-- Min födelsedag.
Jag har liksom inte mycket att skriva om eftersom att det inte händer något i mitt liv förutom att jag försöker komma på varför man har algebra och ekvationer i skolan.

Blev som vanligt väckt när jag hade en fin dröm imorse.
"Vill du ha frukost?"
Jag ligger och SOVER!
"Nä"

Och sedan gick loppan över mig två gånger och det påminde mig om att det satt en spindel i taket hela gårdagen.
Och nu är den inte kvar där och jag vet inte var den är.
Loppan gå av mig nu, jag måste tänka ut fortsättningen på min novell(den som var en svenskauppgift från början) okej så..."Jag trodde aldrig att jag skulle hitta dig." .......................*Somnar*

Jag ska nog göra om designen lite på bloggen idag, har en miljon citat till headern, istället för Uprising.
Ah juste Eclipsetrailern...såg den mindre än 2 minuter efter att den kom ut, skrek mycket.
Nu vill jag rita.


Min nuvarande bakrundsbild!
Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 " border="0" alt="RSS 2.0" />