Järnspikar, jag gjorde det igen.

Jag har blivit dålig på att blogga..............
Random tanke som dök upp: Jag vill ha Halloween nu.
Varför?
För att jag är inne på Vampfangs :3
Awesomness



Igår sov jag och Lina hos Ninni, det var roligt!
Och nu har dem fått mig att lyssna på Owl City..<3333333333333
Musiken är rätt gay men JAG ÄLSKAR DEN!


I förrgår..känns det som, men det var faktiskt också igår!
Var jag och shoppade i Handen.
Köpte en vårjacka som är kornblå :333333
Och en tröjgrej och underkläder.
Ehum...


Min jacka...
Någon som har listat ut varför jag köpte den?
Glo några inlägg längre ner :D

Aja godnatt!
Måste ta igen förlorad sömn!

Kom ihåg: ...
Jag kastar stenar i mitt glashus
Jag kastar pil i min kuvös
Jag är livrädd för att leva
Och jag är dödsrädd för att dö.

Kent<3 <-- Skrev Kenst från början, ERNST!<3 KOM HEM NU NEAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 " border="0" alt="RSS 2.0" />