OMG JAG ÄLSKAR DIG OCH DEN HÄR LÅTEN! OMG JAG HAR RÖDA LINSER! OMG...JAG SUGER PÅ ATT BLOGGA :D

Hej, igår lärde jag mig hur man animerar i Photoshop Elements 5.0! Fanks Nea.
Idag har jag lärt mig... Att antalet protoner och elektroner i en atom är vad som avgör vilket ämne det är...
Och jag gjorde TRE sidor i matteboken, på den svåra delen som är lätt, i det svåraste kapitlet som är lätt. Ekvationer och algebra.

OMG ÄR DET BARA JAG SOM KOLLAR PÅ ANNE PÅ GRÖNKULLA PÅ MORGONEN? CA 06.15? DET ÄR FETT SPÄNNANDE!

Ehm... Jag har haft en bra dag idag och... ja..

 


Har inga intressanta bilder så en på mitt rum duger (YYYYYYYYY) Not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 " border="0" alt="RSS 2.0" />