Torkade tranbär är goda

Rubriken blev...speciell
Jag vill ha Halloween varje dag!
Då kan man klä ut sig jättemycket!
Jag kan allvarligt talat inte klä på mig något snyggt om jag inte tänker på vem jag ska klä mig som >_> That's odd.

Det brukar mesta bli Alice, Bella och tshirtochjeans <-- asåm ibland

Jaja, var i skolan idag, precis som igår och i förrgår. Det är så jobbigt att gå till skolan *dör* När man väl är där är det bara att nicka och se ut som om man hänger med.

Snart borde lite saker trilla ner i brevlådan! Beställt twilightsaker och resor...
Har även fått in lite information i huvudet att 3disc dvdn (New Moon, vad annars?) finns på ginza, dock utan alla prylar, men jag vill ha intevjuerna och deletade scenerna bara!

Aja sitter och letar saker som jag kanske kan köpa samtidigt och Jonas brothers har gjort ett spel till DS >_> :S
Jag vill ha boken Frost, Twilight Graphic Novel och The Runaways skiva *cpryck i ögat*
SOUNDTRACKET MÅSTE JAG HA SEDAN! Undra om det kommer komma ut innan filmen släpps i sverigelandenet? Någon som vet?

Skulle vilja ha filmen Twilight in Forks också, kuliga saker är med på dvdn....som Kaleb! Han är rolig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 " border="0" alt="RSS 2.0" />