Ursäkta

Förlåt för det där deppiga inlägget förut! Vinterdeprission?
Aja, mår bättre idag. Var och tog blodprov(Hoppas jag får MVG!)
Såg att jag hade blivit länkad på Twilight-Grejer också! Bra bra, välkomna alla nya besökare och jag hoppas att ni tittar in fler gånger!

Allmänt idag... Utvecklingstördsamtal idag (En snubbe i klassen sa det häromdagen och jag kan verkligen inte få bort det nu!) allt var bra. Muntlig redovisning imorgon, Matt Bellamy<3
Nåndag ska jag visa allla tillskott i min Twilightsamling!

Och juste! Ni har väl sett Eclipse-Postern! Snyggig tycker jag!
SNE BILD! D:
Aja googla runt lite om ni inte har sett postern ännu :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 " border="0" alt="RSS 2.0" />