Let them eat cake.

Det har jag gjort idag, nästan. Åt glass på den där B&J-affären(?) i gamla stan, på västerlånggatan you know?
Åkte in till staden idag ett tag. Sedan åkte jag hem. Punkt slut.

På tisdag nästa vecka ska vi ha Show&Tell :( Alla ska typ ta med husdjur, jag vill också! Förresten så dog den namnlöse eremiten :( Stackarn. De verkar iallafall trivas hos oss :D

OMG JAG HAR BARA 320 kr. DET ÄR DET MINSTA JAG HAR HAFT PÅ TYP ETT ÅR. Tur att det är barnbidrag snart... I HAZ SUM SRS BIZNES. Nejmen... man vill alltid ha saker när man inte har några pengar...
Eremitkrätorna är ju bara tre nu och de är flockdjur så borde åka in och köpa två till eller nåt, kostar 59 :- Styck. Det är hemskt att liv kan vara så lite värda egentligen. Jag och Nea försöker återskapa deras naturliga miljö så mycket som möjligt så att ska trivas! hon kanske får ett större terrarium i julklapp så att vi kan skaffa ett par till :) De är verkligen fantastiska djur! De har tillochmed personligheter :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 " border="0" alt="RSS 2.0" />