Min svenska blir bara dåligare och dåligare.

Höhö.
Klockan är just nu 06.44 och jag är uttråkad och trött.
Min sommar var bra, riktigt jävla bra. Kunde knappt ha varit bättre.

Var med Nea hela lovet, förutom ett par dagar då jag var i London. Det var ganska nice det med! Fast jag saknade henne iofs.

En liten bildspam ifrån sommaren kan ni allt få. Och från helgerna sedan sommarlovet tog slut.

Vitkindade gäss är läskiga, bild tagen igår.

Mina och Neas eremitkräftor. Den gröna heter den Namnlöse, den vita heter Caius, den prickiga heter Juden och den girafffärgade heter Hitler. Skumma namn... Tyvärr så dog Kent, en turkos. Och nu verkar Den Namnlöse vara försvunnen :( Han är våran favorit.


Min favorit! Favoritälskling alltså :) <3

Så fina ögon <3

Gammal, dålig bild, men jag gillar "Jag-bryr-mig-inte-känslan i den här bilden.

Finaste älskling <3 Hihi våra näsor! :D
Inga jävla homofobiska kommentarer nu. Det här är sverige och man har rätt att älska vem man vill! All kärlek är bra kärlek, oavsett kön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 " border="0" alt="RSS 2.0" />